ФЛАЄРИ
Флаєр - яскраво оформлена рекламна листівка, що звичайно повідомляє про проведення рекламної акції або якого-небудь заходу. Ресторани, нічні клуби, оператори стільникового зв’язку, магазини електроніки та побутової техніки, салони краси застосовують цей відмінний маркетинговий інструмент для просування своїх товарів і послуг. Флаєр незамінний при проведенні швидкоплинних рекламних кампаній.
Формат: 99х210 мм (103х214 мм).
Папір: 130-150гр/м.кв., або будь-який інший за бажанням клієнта.
Терміни: 1-3 дня.
Додатково: за бажанням клієнта можливо зробити заокруглення кутів, перфорацію, бігування, нумерування...
Формат: 99х210 мм (103х214 мм).
Папір: 130-150гр/м.кв., або будь-який інший за бажанням клієнта.
Терміни: 1-3 дня.
Додатково: за бажанням клієнта можливо зробити заокруглення кутів, перфорацію, бігування, нумерування...
Флаєри - це малоформатні листівки (найчастіше, рекламного характеру), призначені для роздачі в громадських місцях чи поштової розсилки. Флаєри - той вид поліграфічної продукції, де співвідношення інформативність-ціна найбільш оптимально. Як правило, флаєр - це хороший спосіб «розповісти» потенційним клієнтам про свої товари і послуги. При цьому, не варто забувати про те, що у вигляді флаєра можна виготовити і запрошення на різні заходи, і різного роду акції / бонусні купони.
Як би Ви не використали вищеназваний вид поліграфічної продукції, тут важливо пам'ятати одне просте правило: флаєр повинен «працювати». Що для цього потрібно? Основних моментів два. Перший - необхідно, щоб флаєр «зачепив» одержувача. Тут варто закцентувати увагу на тому, щоб флаєр кидався в очі з перших секунд. Мало хто буде зупинятися і довго вивчати те, що Ви йому вручили. Але він обов'язково залишить цю листівку, щоб вивчити її пізніше, якщо вона буде барвистою, або назва інтригуючим, або тактильні відчуття особливими, або малюнок на папері не зможе не викликати посмішку. Для приведення в дію цього чинника Ви можете використовувати свої художні та комп'ютерні навички або ж замовити дизайн флаєра у наших професійних дизайнерів, які допоможуть відобразити Вашу ідею на папері. Другий - облік цільової аудиторії. Не завжди успіх рекламної кампанії залежить тільки від кількості людей, які дізналися про пропоновані Вами продуктах. Іноді куди більше число людей можна залучити, використовуючи рекламу там, де потреби людей в рекламованих Вами товарах і послугах найбільш високі. Наприклад, флаєри рекламують продукцію для автолюбителів, доцільно поширювати на автозаправних станціях, СТО, авторинках і т.п. Ці ж правила діють і на флаєра-запрошення.
Стандартний розмір флаєра становить 100х210 мм. Це так званий єврофлаєр. Але Ви, звичайно ж, не обмежені тільки лише цими розмірами. Тут все залежить від Ваших побажань. Розміри листівок можуть коливатися, як у більшу, так і в меншу сторону.
Слід також зазначити, що вартість виготовлення флаєрів істотно нижче, ніж буклетів. При цьому, можливості поширення флаєрів помітно ширше. Але вибір завжди залишається за Вами.
Як вже було написано, флаєр - це доволі економний варіант поліграфічної продукції, а це в свою чергу дає можливість при мінімальних бюджетах покрити максимальну аудиторію. Це особливо актуально, якщо відкривається новий магазин чи повинна відбутись виставка. Завдяки сучасним технологіям друк флаєрів дає гарне насичене зображення, що збільшує ймовірність привернути увагу.
Якщо Ви бажаєте замовити флаєри у Львові, то вам до нас. Ми запропонуємо Вам хороші ціни, відмінну якість, короткі строки та як завжди знижки.
Пишіть, дзвоніть, і ми детально все обговоримо, розглянемо різні варіанти і зробимо все для того, щоб Ваш флаєр працював на Вас!
Як би Ви не використали вищеназваний вид поліграфічної продукції, тут важливо пам'ятати одне просте правило: флаєр повинен «працювати». Що для цього потрібно? Основних моментів два. Перший - необхідно, щоб флаєр «зачепив» одержувача. Тут варто закцентувати увагу на тому, щоб флаєр кидався в очі з перших секунд. Мало хто буде зупинятися і довго вивчати те, що Ви йому вручили. Але він обов'язково залишить цю листівку, щоб вивчити її пізніше, якщо вона буде барвистою, або назва інтригуючим, або тактильні відчуття особливими, або малюнок на папері не зможе не викликати посмішку. Для приведення в дію цього чинника Ви можете використовувати свої художні та комп'ютерні навички або ж замовити дизайн флаєра у наших професійних дизайнерів, які допоможуть відобразити Вашу ідею на папері. Другий - облік цільової аудиторії. Не завжди успіх рекламної кампанії залежить тільки від кількості людей, які дізналися про пропоновані Вами продуктах. Іноді куди більше число людей можна залучити, використовуючи рекламу там, де потреби людей в рекламованих Вами товарах і послугах найбільш високі. Наприклад, флаєри рекламують продукцію для автолюбителів, доцільно поширювати на автозаправних станціях, СТО, авторинках і т.п. Ці ж правила діють і на флаєра-запрошення.
Стандартний розмір флаєра становить 100х210 мм. Це так званий єврофлаєр. Але Ви, звичайно ж, не обмежені тільки лише цими розмірами. Тут все залежить від Ваших побажань. Розміри листівок можуть коливатися, як у більшу, так і в меншу сторону.
Слід також зазначити, що вартість виготовлення флаєрів істотно нижче, ніж буклетів. При цьому, можливості поширення флаєрів помітно ширше. Але вибір завжди залишається за Вами.
Як вже було написано, флаєр - це доволі економний варіант поліграфічної продукції, а це в свою чергу дає можливість при мінімальних бюджетах покрити максимальну аудиторію. Це особливо актуально, якщо відкривається новий магазин чи повинна відбутись виставка. Завдяки сучасним технологіям друк флаєрів дає гарне насичене зображення, що збільшує ймовірність привернути увагу.
Якщо Ви бажаєте замовити флаєри у Львові, то вам до нас. Ми запропонуємо Вам хороші ціни, відмінну якість, короткі строки та як завжди знижки.
Пишіть, дзвоніть, і ми детально все обговоримо, розглянемо різні варіанти і зробимо все для того, щоб Ваш флаєр працював на Вас!